Veelgestelde vragen/contact

Hoe kom ik aan een ticket?
  • Op de hoofdpagina kun je via het venster rechtsonder een tafel reserveren. Je betaalt vooraf, waarna je een bevestigingsmail ontvangt. De reservering staat op naam en bij aankomst kun je deze naam doorgeven.
Wat is er inbegrepen?
  • Een lunch bij fruits de mer in de wijngaard kost €95. Dit is inclusief een aperitief met rondleiding over de wijngaard, bisque + brood, een groot plateau met schaal- en schelpdieren, een zoete afsluiter, tafelwater en een fles wijn per 2 personen. Extra dranken rekent u af na afloop van de lunch.
  • Een extra fles wijn in de wijngaard kost €32,50. Onze alcoholvrije opties zijn beperkt, maar als u het van te voren aangeeft kunnen we een alternatief regelen.
Wachtlijst
  • Is de door jou gekozen dag vol? Meld je dan aan voor onze wachtlijst, er komen nog regelmatig last-minute plekken vrij. Als er een annulering is in het tijdslot waarop jij op de wachtlijst staat, krijg je daar een mailtje over. We werken hier met een first come. first serve systeem, dus wees er snel bij!
Waarom moet ik vooruit betalen?
  • Vanwege het tijdelijke karakter van het restaurant hebben wij te maken met andere faciliteiten en inkoopvoorwaarden dan ‘normale’ restaurants. Wij kopen specifiek voor uw komst in en de producten zijn niet langer houdbaar dan de dag van uw komst.
Hoe zit het met annuleren?

U kunt uw reservering tot 10 dagen voor de lunch (tot 12:00) kostenloos annuleren of wijzigen*. Dit kan via uw bevestigingsmail en het geld wordt automatisch teruggestort. Na die periode is de boeking definitief en kunt u de reservering niet meer omzetten of uw geld terug vragen.

  • De reservering is niet persoonsgebonden, u kan de reservering aan een ander geven of de betaling onderling regelen.
  • Dankzij onze wachtlijst kunnen we tafels voor 2 personen (tot 2 dagen van de reservering) nog opnieuw beschikbaar stellen. Indien de reservering wordt opgevuld storten wij het bedrag terug, maar dit kunnen wij niet garanderen.
  • *Voor wijzigingen in groepsgrootte (van 4 naar 2) zijn de mogelijkheden beperkt. Wij hebben een aantal tafels staan die specifiek voor 4 tot 6 gasten beschikbaar zijn.
Kan ik het aantal personen wijzigen?
  • U kunt tot 2 dagen voor de reservering aanvragen of het mogelijk is om met meer personen aan te schuiven. Stuur even een mailtje met uw reserveringsnaam.Voor een wijziging naar minder gasten geldt het wijzigings- en annuleringsbeleid van 10 dagen.
Serveren jullie iets anders van fruits de mer?
  • Nee, ons menu staat vast. We krijgen wel eens een reservering met de notitie ‘schaal- & schelpdieren allergie’, maar helaas bent u bij ons restaurant dan niet aan het juiste adres. Uiteraard kunnen we wel rekening houden met allergieën zoals lactose of gluten, indien u dit bij het plaatsen van de reservering heeft aangegeven.
Ik ben zwanger, kan ik nog komen?
  • Naast de oesters liggen er geen rauwe zeevruchten op het plateau en de overige schaaldieren zijn voldoende verhit. Ook de pelgamba’s zijn gekookt en daarmee heeft de hitte de bacteriën gedood. Ook is de ervaring een groot onderdeel van de middag (setting, rondleiding) en kunnen we een alcoholvrij alternatief serveren.
Mag mijn hond mee?
  • Honden mogen mee indien zij aangelijnd blijven en geen overlast veroorzaken (blaffen of rondrennen).
Is roken toegestaan?
  • Roken is buiten het restaurantgedeelte toegestaan. U kunt bij de entree (het wijnhuis) een sigaret roken.
Kan ik kinderen meenemen?
  • Het pop-up restaurant is niet uitermate geschikt voor kinderen. Daarnaast hebben wij een erg beperkt aantal stoelen beschikbaar en er zijn geen kindermenu’s. Een baby in een kinderwagen of buggy kan wel mee!

Wat als het slecht weer is?
  • Het weer in Nederland is op z’n zachtst gezegd.. onvoorspelbaar. In verband met de inkoop van de fruits de mer en de huur van de wijngaard moeten wij 2 dagen van tevoren besluiten of de pop-up doorgaat of niet. Zien wij op dat moment dat het gedurende de pop-up uren hard gaat regenen, dan annuleren wij de middag en storten we het geld terug. Hierbij kijken we naar regenval in millimeters en procentuele kans op regenval dat op dat moment wordt aangegeven op Buienradar. Wij maken deze beslissing weloverwogen en besluiten we dat het door gaat, dan kopen we dus in voor alle gasten.
  • Als het evenement niet doorgaat, dan hoort u dat uiteraard van ons. Bellen of mailen met de vraag of het wel of niet doorgaat is niet nodig. Wij houden u op de hoogte.
  • Op het moment dat de bestelling gedaan is, gaat het evenement door. We zitten dan immers met schaal- en schelpdieren voor meer dan 100 gasten. Blijkt er op die middag toch wat regen te vallen, dan vragen we om uw begrip. Jullie zitten droog onder een parasol en wij maken er gegarandeerd een feest van. Wil u last-minute echt niet meer komen vanwege het weer? Dan bieden we aan om de fruits de mer en wijn op te komen halen. Geen leuk alternatief, maar wel een optie.

Hoe kan ik contact opnemen voor aanvullende vragen?

Stuur een mailtje met uw vraag of verzoek en vermeld hierbij de naam waarop uw reservering staat.