
Hoe kom ik aan een ticket?
- Op de hoofdpagina kun je via het venster rechtsonder een tafel reserveren. Je betaalt vooraf, waarna je een bevestigingsmail ontvangt. De reservering staat op naam en bij aankomst kun je deze naam doorgeven.
Wat is er inbegrepen?
- Een all-in lunch bij fruits de mer in de wijngaard kost €99,50. Dit is inclusief een aperitief, bisque + brood, een groot plateau met schaal- en schelpdieren, een zoete afsluiter, tafelwater en een fles wijn per 2 personen. Extra dranken rekent u af na afloop van de lunch.
- Een extra fles wijn in de wijngaard kost €32,50. Onze alcoholvrije opties zijn beperkt, maar als u het van te voren aangeeft kunnen we een alternatief regelen.
Wachtlijst
- Is de door jou gekozen dag vol? Meld je dan aan voor onze wachtlijst, er komen nog regelmatig last-minute plekken vrij. Als er een annulering is in het tijdslot waarop jij op de wachtlijst staat, krijg je daar een mailtje over. We werken hier met een first come. first serve systeem, dus wees er snel bij!
Waarom moet ik vooruit betalen?
- Vanwege het tijdelijke karakter van het restaurant hebben wij te maken met andere faciliteiten en inkoopvoorwaarden dan ‘normale’ restaurants. Wij kopen specifiek voor uw komst in en de producten zijn niet langer houdbaar dan de dag van uw komst.
Hoe zit het met annuleren?
U kunt uw reservering tot 7 dagen voor de lunch (tot 12:00) kostenloos annuleren of wijzigen*. Dit kan via uw bevestigingsmail en het geld wordt automatisch teruggestort. Na die periode is de boeking definitief en kunt u de reservering niet meer omzetten of uw geld terug vragen.
- De reservering is niet persoonsgebonden, u kunt de reservering aan een ander geven of de betaling onderling regelen.
- *Voor wijzigingen in groepsgrootte (van 4 naar 2) zijn de mogelijkheden beperkt. Wij hebben een aantal tafels staan die specifiek voor 4 tot 6 gasten beschikbaar zijn.


Serveren jullie iets anders van fruits de mer?
- Nee, ons menu staat vast. We krijgen wel eens een reservering met de notitie ‘schaal- & schelpdieren allergie’, maar helaas bent u bij ons restaurant dan niet aan het juiste adres. Uiteraard kunnen we wel rekening houden met allergieën zoals lactose of gluten, indien u dit bij het plaatsen van de reservering heeft aangegeven.
Ik ben zwanger, kan ik nog komen?
- Naast de oesters liggen er geen rauwe zeevruchten op het plateau en de overige schaaldieren zijn voldoende verhit. Ook de pelgamba’s zijn gekookt en daarmee heeft de hitte de bacteriën gedood. Ook is de ervaring een groot onderdeel van de middag (setting, rondleiding) en kunnen we een alcoholvrij alternatief serveren.
Mag mijn hond mee?
- Honden mogen mee indien ze aangelijnd blijven en geen overlast veroorzaken (blaffen of rondrennen).
Is roken toegestaan?
- Roken is buiten het restaurantgedeelte toegestaan. U kunt bij de entree (het wijnhuis) een sigaret roken.
Kan ik kinderen meenemen?
- Het pop-up restaurant is niet uitermate geschikt voor kinderen. Daarnaast hebben wij een erg beperkt aantal stoelen beschikbaar en er zijn geen kindermenu’s. Een baby in een kinderwagen of buggy kan wel mee!


Wat als het slecht weer is? Dan gaat het ook door!
- Het weer in Nederland is op z’n zachtst gezegd.. onvoorspelbaar. Voorheen was dat een uitdaging voor onze pop-up, maar dat is dit jaar opgelost met de bouw van een prachtige kas die uitkijkt op de wijngaard, waar al onze gasten warm (maar vooral, droog!) kunnen genieten.
- Als het evenement niet doorgaat, dan hoort u dat uiteraard van ons. Bellen of mailen met de vraag of het wel of niet doorgaat is niet nodig. Wij houden u goed op de hoogte.
Hoe kan ik contact opnemen voor aanvullende vragen?
Stuur een mailtje met uw vraag of verzoek en vermeld hierbij de naam waarop uw reservering staat.